måndag 23 november 2009

Ny design!

Igår bestämde vi oss för att göra en lite anorlunda design på bloggen. Det är en ganska radikal förändring och det är mycket som har ändrats. Från att ha varit en väldigt stilren gräddvit färg med en stor bastant logga så är den nu en lite mer behaglig ljusgrön möter matt olivgrönt. Hoppas ni tycker det ser bra ut och att ni vänjer er.

Det som vi finner är de stora fördelerna med den nya bloggen är att de olika elementen i bloggen blir mer markerade. Bilderna kommer även till liv lite mer nu än vad de gjorde mot den förut ganska vita bakgrunden.

I övrigt kommer inget att ändras utan bloggen fortsätter precis som vanligt fast med ett nytt utseende.

Kommentera gärna!

6 kommentarer:

  1. Jag borde egentligen inte kommentera eftersom jag aldrig märker när kärringa gör förändringar hemma. Så jag hade aldrig märkt något om ni inte nämnt det. Men jag tycker det ser snyggt ut iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på det igår när jag tittade förbi att det kändes annorlunda på något sätt och insåg efter en stund att layouten hade förnyats. Instämmer i tidigare kommentarer, snyggt och stilrent.

    SvaraRadera
  3. Bekvämare i mina ögon i alla fall. Ett steg framåt.

    SvaraRadera
  4. Sedärja, det blev riktigt snyggt. Betydligt trevligare än det var innan. Och då är jag ändå en bakåtsträvare av rang. :-)

    SvaraRadera
  5. Tack för den positiva kritiken. Det värmer i höstmörkret! :)

    SvaraRadera