torsdag 27 januari 2011

Ölkulturs Videoblogg 2011 avsnitt 2: Mikkeller Black Tie

Precis som mitt inlägg med namnet Tillbakadragen videoblogg! antyder så har jag i ett par veckors tid försökt få till ett nytt avsnitt av videobloggen. Allt har varit inspelat och klart i snart två veckor men på grund av strul med ljudet i diverse videoredigeringsprogram och så vidare har jag valt att inte publicera det på bloggen.

Nu är det dock dags. Det blir flummigare och rörigare än vanligt men jag känner också att kvaliteten överlag har blivit högre! Tills vidare blir avsnitten inte längre i HD-kvalitet, men nära nog. Anledningen till detta är bland annat ljudproblem.

Ps. Jag rekommenderar er att kolla på den i upplösning 480p för bästa kvalitet. Ds

2 kommentarer:

  1. Marc Schuterman skrev i slutet av mars 2009 till Mikkel: ”Det jag drömmer om är en mörk, mycket kraftfull och djup öl med komplexa toner av tjära, läder, tobak, trä, lätt rökighet och en balanserande, elegant fruktighet. Förmodligen fatlagrad. Det ska kännas både manligt och elegant. Vad tror du, är det möjligt? Skickar med en bild för att illustrera känslan :)”

    Bilden som bifogades var den här:
    http://www.rdsinvestments.com/photos/auto-toy%20collectors/Library%20and%20dog%20bar.jpg

    Så vi är inte förvånade att du tänkte på ciggarr ;)för mig är läderdoften påtaglig också.

    Bara jag nu inte anklagas för att göra massa onödig reklam...hahaha och ja vi har lagt undan en del kartonger på lagret

    Jonas Danielsson
    Your local beerpusher

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Roligt att du kommer in och berättar lite om hur ölet kom till. Hade för mig att Marc var inblandad på något sätt, men detta visste jag inte! :)

    SvaraRadera