onsdag 14 oktober 2009

Örebro Öl & Whisky Festival spikat!


Så, då har både Fredrik och jag beställt biljetter. Det blev lördagen den 21 november, som passades bäst för oss båda. Några andra som tänkt gå den dagen?

Vi får hoppas att allt gott inte dricks upp på fredagen - för det här ser man verkligen fram emot! Ni kan nog räkna med att finna oss i närheten av Närkes och Wicked Wines monter, men det är klart att Oppigårds, Sandbacka (med deras Imperial Stout om det finns) och Irish Pubs cask ale känns väldigt lockande också + allt annat också såklart (även om whiskyn inte riktigt är min grej...).

Kul kommer det bli!

7 kommentarer:

  1. Jag ska försöka ta mig till båda dagarna. Oppigårds lockar mig ganska mycket må jag säga.

    SvaraRadera
  2. Planerar att besöka festivalen på lördagen, har iallafall biljett. Alltid kul att besöka gamla hemstaden.

    SvaraRadera
  3. @Weine: Härligt, då får vi försöka ses en sväng och snacka över någon god öl tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Delar av Långeruds Ölsällskap åker också på lördag. Vi åker med Charterbuss. Hur tar ni er dit?

    SvaraRadera
  5. Vi åker med 888-bussen klockan 8.05 från Kristinehamns resecentrum :)

    SvaraRadera
  6. Jag kommer också vara där på lördagen. Känns som att vi nog kommer springa på varandra vid Närke montern eftersom jag lär hänga där ett tag ;)

    SvaraRadera