fredag 29 oktober 2010

Amerikanskt tema - Video

Precis som tidigare utlovat så är alltså videobloggen tillbaka på allvar! Förra avsnittet handlade om det fantastiska surölet Cantillon Kriek. Denna gång handlar det om två riktigt bra amerikanska öl, därav lite "amerikanskt tema", vilka det är får ni klura ut själva!

Min idé är att försök göra avsnitt med lite olika teman, typ belgiskt, amerikanskt, tyskt osv. I dessa avsnitt kommer jag att prova två eller fler öl. Annars tänker jag försöka göra avsnitt om lite häftigare öl där jag enbart fokuserar på ett öl.

Förutom några få småmissar börjar jag bli tämligen nöjd med upplägget. Hoppas ni finner lite inspriation och mycket nöje!



Ps. Jag rekommenderar er att kolla på den i upplösning 720p för bästa kvalitet. Ds

2 kommentarer:

  1. Trevligt med videoinlägg. DIPA-parfym vore en höjdare, där snackar vi affärsidé.

    Jag skulle önska närbilder på ölen du provar, vore trevligt om det gick att fixa.

    SvaraRadera
  2. @Gyllenbock: Visst vore det! Man kanske skulle fixa patent?

    Det ska jag försöka fixa! Har dock ingen vettig zoom-funktion, men det går ju alltid att lattja lite med någon stillbild osv. Tack för tipset!

    SvaraRadera