torsdag 24 juni 2010

Från arkivet...

Tänkte bjuda allihopa på en videorecension som aldrig riktigt kom ut här bloggen - lagom till midsommar. Inlägget spelades in någon gång i början av oktober 2009 men nådde aldrig er tittare. Anledningen till att jag inte postat den tidigare är att jag inte var helt nöjd med den, men såhär i efterhand känner jag att jag faktiskt kan bjuda på det.

Ölet som det handlar om är Fuller's 1845 - bryggeriets 150års-jubileumsöl.

Ber om ursäkt för den relativt dåliga bildkvaliteten - att spela in med dålig belysning och halvdan kamera gör sig inte så bra på bild. Ger inga löften men jag ska försöka komma igång med en mer regelbunden videoblogg i höst.

Hursomhelst, hoppas ni får en skön midsommar därute!

1 kommentar:

  1. Ville bara bjuda in till min nya matblogg, Den Rockande Kocken... http://blog.godaremat.se/ Ha en bra dag...

    SvaraRadera